piatok 23. novembra 2012

Zapekaný pór s paradajkovo-feniklovou omáčkou

Pokračujeme v receptoch lahodiacich štíhlej línii a zároveň chuťovým bunkám. Nikdy mi nenapadlo zapekať pór, až keď som ho raz mala v chladničke a nechcela som opäť robiť polievku. Podumala som a vyskúšala s ním urobiť toto. Odvtedy som to už robila niekoľkokrát a trošku aj vylepšila paradajkovou omáčkou.
Potrebujeme:
2 ks pór
smotana na varenie
soľ, korenie
muškátový oriešok
100g syr s 40% tuku
Pór si prekrojíme, očistíme, umyjeme a dáme variť do smotany na varenie ochutenej soľou, korením a muškátovým orieškom. Ak sa nám zdá hotový, vyberieme ho, preložíme do zapekacej nádoby, zalejeme smotanou-nie celou, posypeme syrom a zapekáme dozlata.
Po upečení necháme mierne vychladnúť. Servírujeme s paradajkovou omáčkou do ktorej sme pridali nakrájaný fenikel a povarili ho do zmäknutia.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára