piatok 23. novembra 2012

Kurací steak s brokolicovým muffinom alebo grilovanou zeleninou

Tak som sa rozhodla začať si plniť novoročné predsavzatie. Áno, tušíte správne, diétka. Nie, že by som s tým mala nejaký výrazný problém. Stále som zvyknutá si variť pre seba zvlášť a zbytku rodiny zvlášť.

Občas, keď sa mi podarí niečo zaujímavé ukuchtiť, skúsim aj uverejniť, možno to niekoho tiež inšpiruje a pridá sa ku mne.
No nebude to nič prevratné, ale hlavne, verte mi, je to oveľa chutnejšie ako to na fotkách vyzerá.

Špenátové muffiny

balík baby špenátu myslím cca 200g, dá sa kľudne použiť aj mrazený a vyžmýkaný
cca 2 dcl smotany na varenie
50 g syra tvrdého alebo parmezánu
2 vajcia
150 g cottage syra
cibuľa - nemusí byť
cesnak - musí byť
Na kvapke oleja si podusíme pol cibule a keď už je sklovitá, pridáme cesnak a chvíľu opekáme. Potom vložíme špenát a jemne miešame iba pokiaľ zvädne. Odstavíme. Prilejeme smotanu na varenie, rozšľahané vajcia, osolíme, pokoreníme, pridáme cottage syr a rozdelíme do muffinových formičiek. Vrch každého muffinu posypeme syrom. Možno by bolo dobré celú zmes aj zmixovať, v závere by asi vyzerali krajšie.
Do formy som dala aj dva papierové košíčky lebo predtým som robila brokolicové muffiny a išli síce pekne von ale umývať to po tom vajíčku je otrava. Pečieme pri 170 st. cca 25 minút. Kým zozlatnú.
Kurací steak asi netreba predstavovať, je to iba mäsko posypané tentokrát gyros korením a osmahnuté na panvici.
No a obed číslo dva je to isté mäsko len s grilovanou cuketou, baklažánom, červenou cibuľou, feniklom, cherry paradajkami, cesnakom v šupke, soľou a bazalkou, zakvapnuté olivovým olejom, pečené na 200 st. asi 30 minút.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára