piatok 23. novembra 2012

Chilli con carne


Snažím sa robiť a hlavne dávať sem recepty ktoré mne chutia. Chcem sa s nimi podeliť a inšpirovať potenciálneho čitateľa ku skúšaniu receptov aby sa aj on-teda vy čo ma čítate mali pri jedení daného pokrmu tak dobre ako ja keď som ho robila. Takže skúšajte a nezabudnite mi dať vedieť:-))



Potrebujeme :

750 g mletého hovädzieho mäsa-dali mi hovädzie zadné v mäsiarstve a zomleli pred mojimi očami :-)
1 konzervu červenej fazule
1 konzervu červenej fazule s kukuricou v pikantnej paradajkovej omáčke obidve Bonduelle
2 cibule
1 strúčik cesnaku
2 dcl červeného vína
500 ml vývaru hovädzieho
3 PL paradajkový pretlak

chilli podľa chuti
1 červenú papriku
2 ks bobkový list
soľ a korenie podľa chuti

Na oleji si opražíme mäso asi 7 min, kým sa zatiahne a odložíme bokom. Dáme do hrnca znovu trošku oleja a osmažíme nakrájanú cibuľku. Pridáme cesnak, paradajkový pretlak, mäso, vývar, chilli, bobkový list a dusíme cca 1 hodinku. Postupne dochucujeme. Po hodine pridáme červenú papriku nakrájanú na kocky, červené víno a dusíme asi ešte 30 minút. Na záver vysypeme konzervy fazule a už iba prehrejeme. Podávame s postrúhaným syrom, tortillou alebo chlebom a kopčekom bieleho jogurtu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára