piatok 23. novembra 2012

Brokolicové muffiny

Tieto muffinky vznikli veľmi narýchlo a nakoniec sa z nich vykľul celkom slušný obed, ešte aj do práce som ich zobrala, mojim vždydiétujúcim kolegynkám. Veľmi si pochvaľovali. Urobiť totiž niečo chutné a diétne je veľmi náročná úloha. Mám však v pláne nejaké nové recepty, tak sa na ne teším, aké asi budú. Teraz poďme k tomuto receptu.

Potrebujeme:
brokolicu
cca 2 dcl smotany na varenie, môže byť aj viac, záleží od množstva brokolice
2 vajcia
150 g syra, môže byť aj viac, záleží od množstva brokolice

Brokolicu, rozobratú na ružičky si do polomäkka uvaríme v slanej vode a rýchlo ochladíme v studenej, aby si zachovala farbu. Vložíme do misy a prilejeme smotanu na varenie, rozšľahané vajcia, osolíme, pokoreníme, pridáme nastrúhaný tvrdý syr a rozdelíme do muffinových formičiek.
Do formy dajte aj dva papierové košíčky, aby sa dali pekne vybrať. Pečieme pri 170 st. cca 25 minút. Kým zozlatnú.
Je to vlastne také isté ako keď robíte zapekanú brokolicu so syrom ale rozdelené do muffinových formičiek. 

2 komentáre:

  1. ahoj prepac ze ti okomentujem dost negatyvne tento blog,neber si to osobne ale nemozes napisat ze tieto jedla su zdrave len koli tomu ze je tam zelenina. Popritom pouzivas vsade smotanu alebo tucne syry. Zdrave jedla su na baze naturalnej ryzi, celozrnnych cestovyn, chudeho masa, zadne zahustovania mukou, preferuje sa spaldova celozrnna,chudy syr,ziadne tucne masla atd... az to by som oznacila za narocne ale fakt zdrave...receptiky su uzastne vyzeraju chutne az sa mi slinky zbehli,asi by som upraila len tie tucne veci co tam mas a mozno skusis zaexperimentovat niekedy aj s takymi vecami co som tu spomynala...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem, čo môže smotana pokaziť :) mlieko je zdravé. aj tučné veci. viac než nízkotučné v ktorých sú všetko éčka aby z toho bolo urobené niečo "nízkotučné".. nejde o to, že to znie nízkotučné, má to tuky.. ide o to, či sú to zdravé tuky, sacharidy a všetko...

      Odstrániť