piatok 23. novembra 2012

Cícerová polievka

 
    Cícerovú polievku som robievala už dávnejšie ale vždy iba čistú, teda bez inej zeleniny. Iba cícer, smotana na varenie, cesnak a ochutenie. Túto som našla u Kingy, vyskúšala som ju a veeeľmi ma prekvapila. Trošku som ju ešte prichutila a bolo.

Potrebujeme :
1 konzervu cíceru alebo deň dopredu namočený a cca 1 hodinu varený, ale nezmixuje sa tak pekne do krémova ako konzervovaný
cca 300 g pórku
jeden veľký zemiak
3 strúčiky cesnaku
muškátový orech
majorán
soľ, korenie
olivový olej

Postup:
Na olivovom oleji si osmahneme pórik, posolíme a dusíme do zmäknutia. Zalejeme vývarom, najlepšie domácim, pridáme zemiak a varíme kým zmäkne. Ku koncu varenia pridáme konzervu cíceru a prehrejeme. Zmixujeme ponorným mixérom a dochutíme cesnakom, muškátovým orieškom, majoránkou, soľou a korením. Môžeme podávať s kockami opečeného chlebíka, pokvapkané olivovým olejom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára